وبلاگ - آخرین اخبار
قیمت سمعک گوش

قیمت سمعک گوش و خرید سمعک نامرئی اقساطی

قیمت سمعک گوش و خرید سمعک نامرئی اقساطی مناسب را از کلینیک سمعک تهران صفیر، با مدیریت جناب آقای دکتر ولدبیگی بخواهید. این مرکز شنوایی سنجی، بهترین قیمت سمعک گوش را با امکان ۱۰ روز تست قبل از خرید سمعک و ۲ سال گارانتی بین المللی بی قید و شرط و خدمات تنظیم پس از فروش به مدت ۱۰ سال به شما عزیزان ارائه می دهد. سمعک وسیله ای است که از سه جزء اصلی میکروفون (دریافت کننده صدا)، برد سمعک (پردازشگر گفتار) و رسیور (بلندگو) تشکیل شده است. آنچه که ارزش و قیمت سمعک را مشخص می کند هسته اصلی سمعک یعنی پردازشگر گفتار است. با توجه به تکنولوژی به کار رفته در ساخت این پردازشگرها، قیمت واقعی سمعک تعیین می شود.

یکی از مهمترین سوالاتی که در این زمینه مطرح است این است که چگونه می توان با اطمینان یک سمعک خوب با قیمت مناسب تهیه کرد؟ هدف از خرید سمعک، صرفا خرید سمعک نیست! یقینا برطرف کردن مشکل شنوایی است. لذا اگر صرفا هزینه سمعک در نظر گرفته شود و تجربه کسی که سمعک را برای شما تجویز می کند در نظر گرفته نشود هر چند از سمعک های با بالاترین قیمت استفاده شود ممکن است رضایت صد در صدی حاصل نشود. آنچه که باعث استفاده بهینه از سمعک می شود تنظیم علمی سمعک یا به عبارت دیگر تجویز صحیح سمعک است.

بررسی هزینه سمعک

بررسی هزینه سمعک و تاثیر آن بر کیفیت سمعک در انتخاب درست شما میتواند تاثیر گذار باشد. بسیاری از کم شنوایی ها با سمعک درمان می شوند. هزینه سمعک در مدل های مختلف بسیار متفاوت است و لذا باید دقت کافی در خرید سمعک گوش داشت چرا که اگر سمعک به صورت مناسب تجویز نشود متحمل فوت وقت و هزینه و چه بسا خسارت جبران ناپذیر ناشی از تجویز نامناسب سمعک و آسیب زدن بیشتر به قدرت شنوایی است.در مورد فروش سمعک اصولا به علت اینکه وسایل با تکنولوژی بالا و اندازه کوچک هستند سمعک ها دارای  قیمت به نسبت بالا هستند.

هزینه سمعک در کمپانی های مختلف اروپایی و آمریکایی بسیار متفاوت و در بازه قیمتی وسیعی قراردارد به طوری که هزینه سمعک در سطوح پایه به نزدیک ۳ میلیون تومان و در بالاترین رده قیمتی به بیش از ۱۷ میلیون می رسد. تفکیک صداهای گفتاری در کنار حذف نویز و سوت کشیدن سمعک و نیز استفاده از مدارهای مدرن مانند تجهیز به تکنولوژی بلوتوث می تواند در افزایش هزینه سمعک نقش به سزایی داشته باشد.

هزینه سمعک

قیمت سمعک دیجیتال

قیمت سمعک دیجیتال بستگی به برند و نوع تکنولوژی استفاده شده در آن دارد. مانند هر تکنولوژی دیگری، سمعک گوش هم در گذر زمان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. به طوری که یک سیر تدریجی از تکنولوژی های اولیه و پایه بنام آنالوگ به سمت تکنولوژی های بهتر به نام های قابل برنامه ریزی، دیجیتال،و هوشمند وایرلس داشته است. هرچه پیشرفته تر باشد هزینه سمعک هم بیشتر می شود. انواع سمعک با قیمت مختلف در این چهار تکنولوژی به این صورت است که اولین مورد تکنولوژی آنالوگ می باشد و شامل مدارهایی است که در آن صرفا صداها تقویت می شوند و پردازش روی آنها انجام نمی گیرد. تکنولوژی دیجیتال که شروع تبدیل استفاده از پردازش عددی و سمپل گذاری از صدا است.

تکنولوژی بعدی تکنولوژی هوشمند است که در این نسل سمعک به صورت اتوماتیک بر اساس برنامه ریزی که بر روی آنها انجام می شود صدا را پردازش می کنند و نسل تکنولوژی هوشمند وایرلس که علاوه بر پردازش دیجیتال و هوشمند صدا، از آخرین فناوری روز دنیا سمعک یعنی کنترل وایرلس بهره می برند. به صورت حدودی بازه قیمت سمعک های گوش بر اساس تکنولوژی در آنها و نیز بهترین و معتبرترین شرکت های تولیدکننده سمعک در دنیا که در بازار ایران، ذکر شده است. برای خرید سمعک گوش می توانید به کلینیک سمعک تهران صفیر مراجعه کنید.

 

تکنولوژی سمعک قیمت به تومان
سمعک آنالوگ ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تا ۱٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک دیجیتال ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تا ۲٫۶۰۰٫۰۰۰
سمعک هوشمند ۴٫۹۰۰٫۰۰۰ تا ۳٫۶۰۰٫۰۰۰
سمعک هوشمند وایرلس ۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تا ۵٫۰۰۰٫۰۰۰

قیمت سمعک گوش

برای بررسی قیمت سمعک گوش باید بگوییم که بی شک خرید یک کالای پزشکی باید با احتیاط و وسواس زیاد صورت گیرد. خرید سمعک گوش یکی از این کالاهاست که از آنجاییکه با سلامت شنوایی انسان در ارتباط است حائز اهمیت است. سمعک های مدل های مختلفی دارند و هزینه انواع سمعک گوش نیز دستخوش تکنولوژی به کار رفته در سمعک، استحکام، هوشمندی سمعک، ضد آب بودن و آیتم های زیاد دیگری قرار می گیرد. انواع سمعک و قیمت آنها مانند دیگر اقلام با توجه به نرخ بازار تغییر می کنند لذا برای خرید سمعک گوش و کسب آگاهی از قیمت روز سمعک باید به کلینیک های شنوایی شناسی مراجعه کرده تا از آخرین دستاوردهای موجود در زمینه سمعک و نیز لیست قیمت سمعک آگاه شد.

سمعک هوشمند هزینه های مختلفی دارند که از مهمترین آنها میزان یادگیری از محیط و تنظیم سمعک بر اساس آن است. از نکات بسیار مهم در زمینه انتخاب سمعک این است که سمعک بر اساس میزان و نوع کم شنوایی انتخاب و تجویز می گردد لذا تنها قیمت گوش تعیین کننده مناسب بودن سمعک نیست. به عنوان مثال اگر سمعک داخل گوشی مناسب باشد استفاده از بهترین سمعک های پشت گوشی کاربرد قابل قبولی برای فرد نخواهند داشت. در نظر داشته باشید که به صورت نسبی قیمت سمعک های نامرئی از بقیه سمعک ها بالاتر باشد. لذا توصیه می شود برای خرید سمعک گوش حتما به مراکز معتبر مراجعه و نیز با نظر کارشناس این حوزه سمعک تهیه شود.

بهترین قیمت سمعک

قیمت سمعک نامرئی

از پرطرفدارترین انواع سمعک ها، سمعک نامرئی است. فروش سمعک نامریی نیز مانند سایر سمعک ها دارای طیف وسیعی است. انواع سمعک نامرئی و قیمت آنها در این مقاله ذکر می گردد. در ادامه قبل از ذکر قیمت سمعک ۱۴۰۰ این نکته مهم است که سمعک نامرئی را از نظر علمی تعریف کنیم. سمعک نامرئی سمعکی است که وقتی داخل گوش قرار می گیرد در تمام زوایا و حتی از نزدیک و کنار گوش قابل مشاهده شدن نباشد. بر این مبنا بسیاری از افراد نمی توانند از این سمعک ها استفاده کنند چرا که معیارهای لازم برای ساخت این سمعک ها ممکن است در آنها وجود نداشته باشد. از مهمترین این معیارها میزان کم شنوایی و اندازه کانال مجرای گوش می باشد.

لذا افرادی که کم شنوایی بیشتر از ۶۰ درصد به صورت تقریبی و نیز مجرای گوش باریک نمی توانند از این سمعک ها استفاده کنند. قیمت سمعک در درجه دوم در پروسه تجویز سمعک قرار می گیرد. کودکان نیز به دلیل مجرای باریک طبیعی قادر به استفاده از این سمعک های نیستند. اما قیمت سمعک نامریی که به صورت عمده در دو مدل CIC و IIC تولید می شوند به ترتیب قیمت سمعک cic بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان، و قیمت سمعک iic بین ۵ تا ۱۲ میلیون تومان در برندهای مختلف برآورد می شود. برای آگاهی از آخرین سمعک گوش قیمت به کلینیک تخصصی تهران صفیر مراجعه کنید.

سمعک وایرلس با بهترین قیمت

سمعک ها اگر از نظر تکنولوژی و مدل جزو سمعک های جدید باشند مجهز به فناوری وایرلس یا بلوتوث می باشند. قیمت سمعک هوشمند وایرلس از سایر سمعک ها بالاتر است چرا که امکانات بیشتری را برای کاربر سمعک فراهم می کند. اتصال به گوشی موبایل یا تلویزیون و یا هر وسیله دیگری که بلوتوث داشته باشد از مزایای این سمعک ها می باشند. هر چند قیمت هوشمند وایرلس در برندهای مختلف متفاوت است.

اما به صورت کلی و خلاصه می توان بیان کرد که بازه قیمت این سمعک ها از ۵ میلیون تومان شروع می شود و در بالاترین مدل ها از بهترین شرکت های دنیا به ۱۷ و یا حتی نزدیک به ۲۰ میلیون می رسد. قیمت سمعک هوشمند وایرلس بیان کننده نوع سمعک از نظر سیستم ارتباط بی سیم و نیز سایر ویژگی های تقویتی سمعک است به این صورت که تفاوت بین قیمت سمعک هوشمند وایرلس علاوه بر اتصال به سایر مدیاها می تواند صدای های واضح و شفاف تری در مدل های بالاتر و به عبارتی قیمت بالاتر ایجاد کند.

قیمت سمعک وایرلس

بررسی قیمت سمعک hearing aid

سمعک به معنای شنیدن از طریق یک چیز کوچک است اما این اصطلاح در زبان انگلیسی و لاتین به معنای hearing aid یا کمک شنوایی است در واقع کلمه hearing به معنای شنیدن و کلمه aid به معنای کمک می باشند که وقتی با هم جمع می شود معنای وسایل کمک شنیداری و به ویژه سمعک می باشد. سمعک hearing aid در کشورهای دیگر گران تر است دلیل این اختلاف نیز به واسطه تعلق گرفتن ارز به تجهیزات پزشکی در کشور ایران می باشد.

قیمت سمعک hearing aid در برندهای مختلف با هم تفاوت می کند و حتی در تجویز این سمعک ها در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. به همین دلیل از نکات استفاده بهینه از سمعک در نظر گرفتن تمام معیارهای سنی، شغلی و حتی زبانی در قومیت های مختلف می باشد. hearing aid از قیمت پایه سمعک با بازه ۳ میلیون شروع می شود و بالاترین قیمت سمعک hearing aid به بیش از ۱۷ میلیون می رسد.

قیمت سمعک داخل گوشی

سمعک های که درون مجرای خارجی گوش و نیز قسمت بیرونی یا گودی گوش قرار می گیرد به عنوان سمعک داخل گوشی نامگذاری می شوند. به عبارتی اگر بدنه سمعک پشت گوش قرار نگیرد و کل سمعک داخل گوش به هر اندازه ای که هم باشد قرار گیرد سمعک داخل گوشی گفته می شود. قیمت سمعک داخل گوشی بر اساس مدل های مختلف آن تعیین می شود. بر این اساس انواعی از سمعک های داخل گوشی نامرئی به نام IIC یعنی کوچکترین سمعکی که نزدیک به پرده گوش قرار می گیرد.

موارد دیگری که مانند CIC ، ITC و ITE که به ترتیب از نظر اندازه بزرگتر می شوند شامل می شوند. قیمت سمعک داخل گوشی در این انواع به این صورت است که کوچکترین سمعک دارای بالاترین قیمت و هر چه سمعک بزرگتر شود قیمت آن کمتر می شود. شایان ذکر است که قیمت سمعک داخل گوشی در انواع مختلف دارای تفاوت بازه قیمت کمی با هم دارند چرا که از یک اصول برای ساخت و تولید صدا بهره می گیرند. قیمت سمعک داخل گوش تنوع دارد برای اطلاع از آن به کلینیک فروش سمعک تهران صفیر مراجعه کنید.

قیمت سمعک داخل گوشی

قیمت سمعك گوش

استفاده از سمعک برای افرادی که به هر دلیلی دچار کم شنوایی هستند لازم و ضروری است به طوری که اگر این وسیله استفاده نشود احتمال کاهش بیشتر میزان شنوایی آنها وجود دارد. قیمت سمعک گوش یکی از مهمترین و شاید پایه ترین فاکتورهای است که در بحث خرید سمعک وجود دارد. انواعی از سمعک ها وجود دارد که برای کم شنوایی های مختلف تجویز می شود. قيمت سمعك گوش هم بسته به برندینگ وسیله کمک شنوایی، سال تولید، استفاده از مدارهای مختلف حذف نویز و افزایش وضوح گفتار متغیر است.

استفاده از سمعک های مدرن و جدید به نام سمعک هوشمند نیز برای انواع کم شنوایی ها به نسبت سمعک های قدیمی تر آنالوگ توصیه می شود. تجویز سمعک در کلینیک های معتبر شنوایی شناسی و توسط متخصص این حوزه باعث می شود که نه تنها سمعک به صورت ایده آل و بهینه تنظیم و تجویز گردد بلکه فالوآپ های بعدی را هم بر اساس شرایط شنیداری فرد کم شنوای تنظیم گردد. قيمت سمعك گوش در کمترین قیمت به ۳ میلیون تومان و نیز در برندهای معتبر با آخرین تکنولوژی های دارای بلوتوث و سیستم وایرلس ، قیمت گرانترین سمعک گوش به بیش از ۱۷ میلیون تومان می رسد.

سمعک حلزونی با بهترین قیمت

از بهترین سمعک های روز دنیا سمعک حلزون گوش یا کوچکترین سمعک های داخل گوشی است. قیمت سمعک حلزونی با توجه به برند و کمپانی سازنده سمعک و نیز به روز بودن آن تعیین می شود. استفاده از این سمعک ها بسیار ارزشمند است به طوری که یک فردی که دچار کم شنوایی است و به خاطر این موضوع مشکلات عدیده ای را تجربه کرده باشد به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی از دیده شدن سمعک می توانند به بهترین حالت شنوایی دست پیدا کند. سمعک های علی رغم اینکه هزینه های بالایی به نسبت دارند اما قیمت سمعک ارزان و سمعک قیمت مناسب هم در حدی است که از عهده هر کسی بر آید. شاید بتوان گفت کمکی که سمعک به کاربر می کند قابل مقایسه با هزینه عددی سمعک نیست.

کلینیک سمعک تهران صفیر، مرکز فروش سمعک در تهران است که کلیه محصولات شنوایی از کمپانی های بزرگ دنیا را به بهترین وجه ممکن و طبق آخرین روش های روز دنیا در اختیار می گذارد. قیمت سمعک گوش یکسان نیست و بستگی به آیتم های مختلفی دارد مشاوره قبل از خرید سمعک گوش بسیار در انتخاب سمعک مناسب کمک کننده است. برای بهترین مرکز فروش سمعک در تهران و ارائه قیمت سمعک ارزان تا بالاترین سمعک های روز دنیا با کلینیک تهران صفیر با مدیریت جناب آقای دکتر ولدبیگی تماس بگیرد. رویه کلینیک به این صورت است که بهترین نوع سمعک برای رفع کم شنوایی با مناسب ترین قیمت ممکن انتخاب شود.

قیمت سمعک حلزونی

لیست قیمت سمعک بر اساس شرکت های تولید کننده

بهتر است لیست قیمت سمعک بر اساس شرکت های تولید کننده بررسی کنیم.شرکت های  زیادی در دنیا وجود دارند که سمعک می سازند به همین جهت قیمت سمعک در بازار در این شرکت ها با هم متفاوت است به طوری که برخی از شرکت ها دارای محصولات پیشرفته و قیمت های بالا و برخی نیز شرایط اقتصادی تری را برای ساخت سمعک ها در نظر گرفته اند. فروش سمعک تنها در کلینیک های معتبر شنوایی شناسی مجاز است. بیشتر سازندگان سمعک، اروپایی هستند و سازندگانی از آمریکا و کانادا نیز دارای شرکت های معتبر و محصولات بسیار خوبی در حوزه شنوایی و سمعک می باشند. اینکه قیمت سمعک گوش چنده را می توان با مراجعه به مطب های خصوصی بدست آورد با این حال، در ادامه بر اساس تخمین چند ساله اخیر حداقل و قیمت گرانترین سمعک در برندها و شرکت های معتبر دنیا آمده است.

شرکت سازنده سمعک حداقل قیمت به تومان حداکثر قیمت به تومان
سمعک زیمنس آلمان ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۳٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک اتیکن دانمارک ۲٫۱۰۰٫۰۰۰ ۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک استارکی آمریکا ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۳٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک فوناک سوئیس ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک یونیترون کانادا ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک اینترتون دانمارک ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک ویدکس دانمارک ۲٫۷۰۰٫۰۰۰ ۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک هانساتون آلمان ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ۸٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک ریساند دانمارک ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ ۱۱٫۵۰۰٫۰۰۰
سمعک برنافون سوئیس ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک رکستون آلمان ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ۶٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک سونیک آمریکا ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک بلتون آمریکا ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰
سمعک AM آلمان ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ ۳٫۷۰۰٫۰۰۰

قیمت انواع سمعک هوشمند

قیمت انواع سمعک هوشمند را از ما بخواهید. سمعک ها به طور کلی یا هوشمند هستند و یا غیر هوشمند. قیمت سمعک هوشمند بالاتر است دلیل آن هم تولید صداهای واضح تر است. یادگیری از محیط و تطبیق خود با آن ویژگی های سمعک های هوشمند است. این سمعک ها به صورت خودکار صدا تغییر می دهد و نیازی به دستی کنترل کند. سمعک هوشمند قیمت متنوعی دارد. همچنین این سمعک ها قابلیت اتصال به موبایل را دارند و به کاربر، این امکان را می دهد که بتواند کنترل بیشتری بر سمعک  داشته باشد. قیمت سمعک ارزان  در هر برندی موجود است ولی باید با احتیاط تجویز کرد. سمعک هوشمند از برندهای مختلف از بازه قیمتی ۵ میلیون تومان تا قیمت گرانترین سمعک، که حدود ۱۷ متغیر است. به این نکات قبل از خرید سمعک توجه کنید:

  • تکنولوژی به کار رفته در سمعک تجویزی
  • ضدآب بودن اجزاء داخلی و خارجی سمعک ها
  • وایرلس بودن سمعک و کنترل از طریق موبایل
  • توانایی ارتباط وایرلس با لوازم جانبی
  • قابلیت تنظیم از طریق اپلیکیشن موبایل
  • نوع باتری و میزان عمر آن برای استفاده بهتر
  • دوام و محکم بودن سمعک بر اساس سابقه
  • ظاهر سمعک و تناسب با رنگ پوست و مو
  • در نظر گرفتن شرایط کاری و شغلی افراد
  • تفاوت انتخاب سمعک برای سنین مختلف
  • گارانتی سمعک و خدمات پس از فروش آنها
  • چکاپ های سالانه برای سمعک و کم شنوایی
  • قابلیت آپدیت کردن سمعک های تجویزی
  • استفاده از سمعک های با قابلیت شارژ شدن
  • وضوح گفتار در محیط های نویزی و شلوغ

"</p

قیمت انواع سمعک گوش

سمعک ها بسیار متنوع هستند و دست یابی به تمامی آنها دشوار است. قیمت انواع سمعک گوش در برندهای مختلف با هم متفاوت است به طوری که در برخی از برندهای معتبر دنیا مانند زیمنس آلمان، استارکی آمریکا، اتیکن دانمارک و … هزینه سمعک ها از رده پایه در حد ۴ میلیون تومان تا سمعک های پیشرفته در حد ۱۵ میلیون تومان نیز برآورد می شود. دقیق ترین قیمت انواع سمعک گوش را باید در مکان های مجاز پزشکی جستجو کرد. ویژگی هایی مانند هوشمند بودن سمعک، وایرلس بودن، قدرت حذف نویز سمعک یا فیدبک آن، توانایی ارتباط برقرار کردن با موبایل و تنظیم با اپلیکیشن های موبایلی مختلف از جمله مهمترین عواملی هستند که تاثیر مستقیمی بر قیمت دارد.

اگر اولین بار است که سمعک تهیه می شود بهتر است با نظر تخصصی رادیولوژیست سمعک انتخاب و تجویز گردد چرا که انتخاب سمعک نامناسب باعث هدر رفتن هزینه و زمان می گردد. قیمت سمعک مخفی از دیگر سمعک ها بالاتر است، انواع سمعک گوش از رده های آنالوگ در بازه قیمتی یک میلیون و پانصد هزار تومان تا بالاترین سمعک های هوشمند وایرلس که در یک ثانیه بیش از چند میلیون پردازش روی صدا برای بهتر و واضح تر شدن صدا انجام می دهند و بیش از ۱۷ میلیون قیمت دارند متغیر است. توصیه می شود برای بهترین سمعک، بعد از مراجعه به کلینیک های شنوایی شناسی این کار را بر عهده شنوایی شناس بگذارید. برای دریافت قیمت انواع سمعک گوش با کلینیک سمعک تهران صفیر تماس بگیرید.

قیمت سمعک شنوایی ارزان

سمعک ها دارای قیمت های متفاوتی هستند قیمت سمعک شنوایی ارزان از حدود یک میلیون شروع می شوند و تا حدود ۲ میلیون و پانصد هزار می رسند. اما یکی از سوال های که در ذهن متبادر می شود این است که آیا خرید چنین سمعک های منطقی است و آیا این سمعک ها تمام نیازهای افراد کم شنوا را برطرف می کنند؟ حقیقتا جواب این سوالات و بسیار دیگری از این قسم سوالات توسط شنوایی شناس یا ادیولوژیست تعیین می شود چرا که این فرد با توجه به شناخت سیستم شنوایی و انواع کم شنوایی ها و نیز انواع سمعک ها، بهترین تصمیم گیرنده برای انتخاب سمعک می باشد.

اما به صورت کلی و قانون اصلی می توان ذکر کرد که نسل سمعک های هوشمند از سمعک های آنالوگ و قدیمی بهتر و تجویز مناسب تر و بالطبع استفاده راحت تر و کاربردی تری برای کاربر سمعک ایجاد می کند. لذا توصیه می شود از آنجا که سمعک ها با سلامت شنوایی انسان در ارتباط است مگر به اضطرار از سمعک های خیلی سطح پایین استفاده نشود. قیمت سمعک برای کودکان حتما باید در عالی ترین نوع خود باشد که بتواند زبان و گفتار کودک را کامل کند.

"</p

قیمت سمعک معمولی

سمعک ها انواعی مختلفی دارند و چه بسا بسیاری از افراد نیاز به سمعک های معمولی دارند. قیمت سمعک معمولی در برندهای مختلف با هم متفاوت است. قیمت سمعک دست دوم نیز در بازار بسیار پایین تر از سمعک نو می باشد. استفاده از تکنولوژی های سطح بالا به عنوان مثال استفاده از بلوتوث و کانکشن های که با موبایل و سایر مدیاها در ارتباط است الزامی برای استفاده در افراد خاصی مثلا کودکان و نیز افراد سالمند و مسن ندارد لذا به نظر می رسد استفاده از سمعک های معمولی برای این قشر مناسب تر باشد. نکته قابل توجه این است که به کار بردن لفظ “سمعک معمولی” این نیست که پردازش های لازم برای دستیابی به شنوایی عالی در آنها وجود ندارد.

بلکه به این معناست که آیتم های که باعث افزایش قیمت انواع سمعک شنوایی می شود در آنها وجود ندارد و لذا سمعک با هزینه مناسب تر قابل دسترسی است. قیمت سمعک معمولی از ۳ میلیون تومان شروع می شود و نهایت به ۷ میلیون تومان می رسد. تفاوت در بازه قیمتی نیز به علت تفاوت در برندهای سازنده سمعک ها می باشد. شایان ذکر است که انواعی از سمعک های هوشمند وجود دارد که جزو سمعک های معمولی محسوب می شود که برای طیف گسترده ای از کم شنوایی ها قابل استفاده است. قیمت انواع سمعک های نامرئی در کمپانی های مختلف متفاوت است برای اطلاع دقیق و به روز از هزینه سمعک به کلینیک های معتبر رجوع کنید.

قیمت سمعک برای وزوز گوش

یکی از راههای برطرف شدن وزوز گوش استفاده از سمعک است. قیمت سمعک برای وزوز گوش نسبت به سمعک های دیگر گرانتر است دلیل آن هم، این است که در این سمعک صداهای که به عنوان پوشاننده یا مسکر برای حذف فیزیکی صدای وزوز گوش استفاده می شود به کار برده شده است. قیمت سمعک شنوایی نیز در انتخاب آنها مهم است. در این سمعک ها از صداهای سفید، صداهای گفتاری، صداهای طبیعی دلنشینی مانند صدای اقیانوس و دریا برای پوشانندگی وزوز آزاردهنده گوش استفاده می شود. این سمعک ها در درجه اول وظیفه تقویت صداها را برعهده دارند و هم اینکه می توانند به عنوان مهار کننده وزوز استفاده شوند.

قیمت سمعک نامرئی برای وزوز گوش از ۴ میلیون و پانصد هزار تومان در سطوح پایه با تعداد صداهای محدود تا حدود ۱۰ میلیون تومان با تعداد مسکرهای زیاد و استفاده از تکنولوژی مهار جانبی در سطوح عالی می باشند. قابل توجه است که وزوز گوش به خودی خود مسئله مهمی نیست و در واقع علامتی است از کم شنوایی و یا سایر اختلالات روانشناختی. به همین علت یکی از مهمترین عناصر در درمان آن، اقدام سریع و استفاده از روش های درمانی مناسب می باشد به تاخیر انداختن درمان باعث مقاوم شدن وزوز به درمان می شود. می توانید با خرید سمعک نامرئی علاوه بر رفع مشکل کم شنوایی، برای وزوز گوش هم کار مفیدی انجام دهید. برای حذف وزوز باید از قیمت سمعک فراهوشمند مناسب استفاده شود.

"</p

سمعک فراهوشمند

جالب است بدانید که سمعک فراهوشمند هم وجود دارد به این معنی که تمامی پردازش های مربوط به سمعک را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت کاربر سمعک انجام می دهد. سمعک فراهوشمند طوری طراحی و ساخته شده است که هنگامی که فرد در محیط منزل، یا محل کار یا فضای بیرون قرار می گیرد به صورت خودکار تقویت مناسب برای آن محیط را اعمال می کند. این مدل سمعک ها نویزهای مربوط به باد، نویز های غیر گفتاری و صداهای بلند را به راحتی تشخیص داده و در کسری از ثانیه آن ها را کم یا حذف می کنند.

قیمت سمعک فراهوشمند بالاترین رده هر سمعک از کمپانی های مختلف است و دارای بالاترین قیمت نیز می باشد. یکی از معیارهای مهم در تجویز این سمعک ها تجویز مناسب درست آنهاست. از آنجاییکه این سمعک ها دارای جدیدترین مدل های روز دنیا می باشند باید آگاه به این مدل سمعک ها بود به طوری که از تمام ظرفیت آنها برای بهتر شنیدن در تمامی محیط های آکوستیکی بهره مند شد. قیمت سمعک معمولی پشت گوشی هوشمند در برندهای مختلف متفاوت است. سمعک دیجیتال قیمت پایین تری نسبت به نوع هوشمند دارد.

بررسی قیمت سمعک نامرئی cic

همان طور که پیشتر ذکر گردید انواعی از سمعک های داخل گوشی وجود دارد که بر اساس میزان کم شنوایی و نیز میزان قطر کانال گوشی و به اصطلاح حجم مجرای گوش برای افراد مختلف تجویز می شود. سمعک نامرئی cic نیز یکی از انواع سمعک هایی است که بیشترین استفاده را در بین افرادی که از سمعک استفاده می کنند دارد. این سمعک ها به علت استفاده از آنها در مجرای گوش بیشترین استفاده شنوایی را دارد مضاف بر اینکه به علت اینکه دومین مدل سمعک از نظر اندازه هستند.

توانایی تولید صدای بیشتری برای فرد را دارد به طوری که این مدل سمعک ها برای کم شنوایی شدید هم به کار می رود. هزینه انواع سمعک نامرئی cic اما بسته به مدل و سایر و بردی که استفاده می شود متغیر است. قیمت سمعک نامرئی cic در مدل پایه به حدود ۵ میلیون تومان برای بیشتر کم شنوایی ها کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه سمعک نامرئی cic در مدل های بالاتر نیز به بیش از ۱۷ میلیون با پتانسیل ایجاد بلوتوث در سمعک امکان پذیر است.

قیمت سمعک نامرئی cic

قیمت سمعک نامرئی iic

قیمت سمعک نامرئی iic به نسبت سایر سمعک ها دارای قیمت بالاتری است و دارای کوچکترین برد هست. کوچکترین سمعکی که در دنیا ساخته و تولید شده است iic است. این مدل سمعک ها به صورت غیرقابل دید درون مجرای گوش و در قسمت انتهای گوش قرار می گیرد به طوری که اصلا دیده نمی شود این سمعک ها به علت اینکه اولین معیار برای ساخت آنها، کوچک بودن و غیر قابل دید بودن است از امتیاز بلوتوث داشتن محروم هستند. سمعک نامرئی iic در مدل پایه به حدود ۶ میلیون تومان در برندهای معتبر و ایده آل وجود دارد و در بیشترین و بالاترین مدل این سمعک ها به بیش از ۱۸ میلیون می رسد. قیمت نامرئی iic به صورت سالانه تغییر می کند لذا برای دریافت قيمت سمعك نامرئي iic و نیز دیدن این مدل سمعک ها می توانید به کلینیک تخصصی تهران صفیر مراجعه کنید.

قیمت سمعک axon

در مورد قیمت سمعک axon باید بگوییم که اولا این مدل سمعک ها در بازار ایران وجود ندارد یا به صورت بسیار محدود وجود دارد. سمعک axon یک برند اروپایی است که به صورت غیر حرفه ای برای افرادی که نمی خواهند هزینه سمعک بالایی پرداخت کنند. مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت سمعک axon که به صورت سمعک های داخل گوش با استفاده از باتری ۳۱۲، سمعک های پشت گوشی با پروب نه استفاده از شلنگ و نیز سمعک های جیبی موجود است.

قیمت سمعک axon هر چند که سمعک با برندینگ و کیفیت بالا نیست. اما دارای قیمت بالایی است. که بین یک تا دو میلیون قیمت سمعک axon تعیین می شود. این سمعک بیشتر به صورت یک بار مصرف یا برای مدت کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. مبلغ سمعک axon را می توان در سایت های خارجی مانند آمازون هم دریافت کرد چرا که در ایران بسیار کم مورد استفاده و تجویز قرار می گیرد.

قیمت سمعک axon

قیمت انواع سمعک در ایران

قیمت انواع سمعک در ایران بسیار ارزان تر از بسیاری از دیگر کشورها خصوصا آمریکا و اروپایی سازنده سمعک است. در خیلی از کشورهای سازنده سمعک، به صادرات کشور مالیات تعلق نمی گیرد. لذا سمعک های که در دیگر کشورها صادر می شوند از قیمت پایین تری نسبت به خود آن کشور برخوردار هستند. قیمت سمعک معمولی مچی نیز اگر ساخته شود دارای قیمت بالایی است اما فعلا به مرحله تولید نرسیده است. به عنوان مثال یکی از سمعک های مربوط به شرکت فوناک سوئیس که در ایران قیمتی حدود ۲۵۰ دلار دارد در خود کشور سوئیس آن را با ۱۲۰۰ دلار مبادله می کنند. به علت این موضوع افراد زیادی وجود دارند با توجه به تفاوت قیمتی زیاد بین ایران و کشور مبدا و سازنده سمعک، برای تهیه سمعک به ایران آمده و سمعک را تهیه می کنند.

قیمت سمعک در ایران از مبالغ بسیار پایین در حد یک میلیون و پانصد هزار تومان شروع می شوند و قیمت گرانترین سمعک به حدود ۱۷ میلیون می رسند. با توجه به خدماتی که کلینیک های شنوایی شناسی در قبال ارائه سمعک به کاربران سمعک نیز می دهند. به صورت کلی استفاده از سمعک برای افراد با کم شنوایی در ایران بسیار مقرون به صرفه است.  توصیه می شود چنانچه از کم شنوایی رنج می برید از سمعک های مناسب استفاده کنید. برای دریافت آخرین قیمت سمعک در ایران به کلینیک سمعک تهران صفیر مراجعه کنید.

قیمت سمعک استخوانی و عینکی

در برخی از کم شنوایی ها، استفاده از سمعک های مرسوم امکان پذیر نیست. سمعک های استخوانی و عینکی یکی از این نوع سمعک های می باشند که مورد استفاده قرار می گیرند. درکم شنوایی های که باعث مشکل انتقال صدا می شوند یا به اصطلاح مشکلات کانداکتیو مانند عفونت های مزمن گوش میانی، پارگی های وسیع پرده گوش و … مواردی هستند که می توان از سمعک های استخوانی یا سمعک های عینکی استفاده کرد. قیمت سمعک مچی و قیمت سمعک گوشواره ای نیز در این حوزه قرار می گیرند.

شرط استفاده از این سمعک ها این است که عصب شنوایی در حالت طبیعی یا نزدیک به طبیعی باشد. قیمت سمعک استخوانی و عینکی از ۷ میلیون تومان شروع می شوند و قیمت گرانترین سمعک به ۱۲ میلیون تومان می رسند. انواعی هم از این سمعک ها در دسترس هستند برخی به صورت تک در یک دسته عینک جایگذاری می شوند. برخی به صورت دوطرفه و تعدادی نیز به صورت تل روی سر قرار می گیرند. در نسل جدید سمعک های استخوانی نیز مدل های وجود دارد که سمعک به استخوان گیجگاهی متصل می شود.  به صورت مستقیم عصب شنوایی را تحریک می کند.

"</p

قیمت سمعک پشت گوشی

سمعک ها به دو دسته داخل و پشت گوشی تقسیم می شوند. سمعک پشت گوشی هوشمند نسبت به سمعک های داخل گوشی هوشمند از تنوع بیشتری برخوردار هستند. و از کمترین قیمت سمعک های آنالوگ با قیمت حدود ۱ میلیون تومان متغیر هستند. تا آخرین و پیشرفته ترین سمعک های پشت گوشی دنیا با بیش از ۱۵ میلیون تومان که مجهز به بلوتوث، شارژ مستقیم و … هستند متغییر می باشند. سمعک های پشت گوشی نسبت به داخل گوشی های از قدرت بیشتری برخوردار هستند. بیشترین و بالاترین کم شنوایی ها را نیز می توان با استفاده از این مدل سمعک های پوشش داد.

در چند سال اخیر نیز سمعک ای پشت گوشی جدیدی به نام “ریک” وارد بازار شده است که هم بسیار ظریف هستند و با یک سیم بسیار نازک صدا را به گوش منتقل می کنند. هم اینکه از قدرت کافی برای کم شنوای های زیاد برخوردار هستند. همچنین اینکه قیمت سمعک پشت گوش در کمپانی های سازنده سمعک ها با هم متفاوت است. به طوری که نوع قیمت سمعک فراهوشمند از سایر رده ها بالاتر می باشند. قیمت سمعک ریوانت ژاپن نیز در این گروه قرار می گیرد.

قیمت سمعک شارژی

اخیرا سمعک های طراحی و به بازار عرضه شده اند که شارژی هستند. قیمت سمعک شارژی که البته نسبت به برخی از سمعک های دیگر و باتری خور گرانتر هستند. ولی در عوض امتیاز بسیار ویژه ای را برای افرادی که توانایی تعویض باتری را ندارند یا هزینه باتری برای آنها زیاد است در بر دارد. قیمت سمعک تو گوشی شارژی هنوز معلوم نیست چون در آینده ای نزدیک تولید می شوند. سمعک های شارژی معمولا از باتری های لیتیومی استفاده می کنند که به صورت طولانی مدت می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این سمعک در برندهای معتبر زیادی از جمله سیگنیا آلمان، اتیکن دانمارک، استارکی آمریکا و … موجود می باشند.

با هر بار شارژ کردن سمعک که بین ۳ الی ۴ ساعت طول می کشد می توان به صورت مداوم بین ۱۶ تا ۲۰ ساعت از سمعک ها استفاده کرد. شارژهای که جدیدا هم تولید شده اند. علاوه بر اینکه وظیفه شارژ کردن سمعک ها را بر عهده دارند سبب خشک شدن سمعک و رفع رطوبت سمعک هم می شوند. قیمت این سمعک ها از ۵ میلیون تومان شروع و نهایتا قیمت گرانترین سمعک به ۱۷ میلیون تومان می رسد. قیمت سمعک ریک به صورت شارژی که باشد به نسبت بالاتر است.

 

قیمت سمعک شارژی

لیست قیمت سمعک

قیمت سمعک گوش یکی از دغدغه های اصلی برای کسانی است که می خواهند سمعک بخرند. لیست قیمت سمعک با تمام جزئیات هر سمعک معمولا در کلینیک های شنوایی شناسی قابل دسترس است. لذا برای آگاهی کامل از انواع مدل های سمعک و جدیدترین سمعک های روز دنیا باید به این مراکز مراجعه کرد. لیست قیمت سمعک زیمنس نیز معمولا در اکثر مطب ها وجود دارد. همان طور که می دانید سمعک ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها برای افراد مختلفی با کم شنوایی های متفاوت ساخته شده اند. سمعک های داخل گوشی نامرئی دارای قدرت کمتری هستند ولی به لحاظ اینکه دیده نمی شوند از مقبولیت بالایی برخوردارند.

از سمعک های پشت گوشی هم سمعک های به نام ریک و نیز مدل های شارژی که طی چند سال اخیر وارد بازار شده اند. طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت سمعک ریک با توجه به مدل و سال ساخت تعیین می شود. قیمت سمعک ۱۴۰۰ به نسبت سال های گذشته افزایش یافته است. به طور خلاصه باید گفت که تنوع محصولات کمک شنوایی و سمعک بسیار زیاد هستند. و برای اینکه به یک تجویز مناسب دست پیدا کند قطعا نیاز است که از طریق کارشناس مربوط به این کار، انتخاب سمعک صورت گیرد. کلینیک سمعک تهران صفیر این کار را به خوبی انجام می دهد. با مراجعه به این مرکز از هزینه تمامی سمعک ها و نیز ویژگی های هر کدام از سمعک های روز دنیا اطلاع یابید.

"لیست

فروش سمعک

کلینیک های شنوایی شناسی تنها مراکز معتبر برای فروش سمعک می باشند. با توجه به اینکه سمعک های به صورت کلی وسایل گران قیمتی هستند ممکن است افرادی به صورت غیرقانونی مبادرت به فروش سمعک کنند. استفاده از سمعک بر اساس اصول پزشکی و اطلاعات مربوط به میزان کم شنوایی و نیز نوع کم شنوایی انجام می گیرد. این کار کاملا تخصصی است و توسط شنوایی شناس یا ادیولوژیست صورت می پذیرد. حتی در این زمینه نیز تجربه و مهارت بیشتر ادیولوژیست باعث تجویز بهتر سمعک می گردد. استفاده از سمعک های نامناسب و توسط افراد غیر معتبر نتیجه ای جز ابطال هزینه و نیز آسیب های احتمالی به سیستم شنوایی ندارد.

قیمت سمعک در بازار یا استفاده از سمعک های با کیفیت پایین به صرف داشتن قیمت سمعک دست دوم باعث آسیب شنوایی می شود. توصیه موکد می گردد که سمعک را از کلینیک های معتبر تهیه شود. چرا که یکی از شرایط های اجتناب ناپذیر سمعک ها تنظیم های سالانه و سرویس های منظم است. این باید بر روی سمعک اعمال شود. در بسیاری از کلینیک های معتبر خدمات پس فروش سمعک رایگان دارند و بدون نگرانی می توان از سمعک استفاده کرد. اما مکان غیر مجاز برای فروش سمعک مسئولیتی قبول نمی کنند. بعد از تهیه سمعک و خراب شدن  سمعک مجبور به مراجعه به کلینیک های دیگر و پرداخت هزینه برای هر بار مراجعه می باشید. به صورت خلاصه برای اطلاع از قیمت سمعک برای گوش حتما به مراکز درمانی و کلینیک های معتبر مراجعه نمایید.

خرید سمعک و ملاحظات قبل از آن

خرید سمعک گوش مناسب کار آسانی نیست. تنوع محصولات و همچنین تفاوت مشکلات شنوایی باعث می شود تا برای خرید بهترین سمعک نیاز به بررسی دقیق داشته باشید. و همچنین واکاوی تمامی شرایط و مشکلات پیش رو وجود داشته باشد. در اینجا با بررسی مهمترین نکاتی که برای خرید سمعک مناسب لازم است سعی داریم به شما کمک کنیم. تا قیمت بهترین نوع سمعک را انتخاب کرده و تهیه نمایید.

فروش در مرکز سمعک تهران

کلینیک سمعک تهران صفیر، مرکز فروش سمعک در تهران است. این کلینیک با مدیریت جناب آقای دکتر ولدبیگی متخصص شنوایی شناسی و تجویز سمعک یکی از مراکز اصلی و مهم تجویز سمعک در تهران است. که به صورت ویژه، تجویز سمعک در بزرگسالان را انجام می دهد. قیمت بهترین سمعک نوع سمعک و استفاده از بهترین و جدیدترین سمعک های روز دنیا است. همراه با تجویز علمی سمعک از خصوصیات منحصر به فرد این کلینیک می باشد. تجویز انواع سمعک های داخل گوشی نامرئی، سمعک های ریک، سمعک های پشت گوشی بسیار قوی، سمعک های شارژی، سمعک های هوشمند،

سمعک های استخوانی و عینکی بخشی از سمعک های است که در این مرکز تجویز می گردند. تست سمعک قبل از خرید، تقسیط بخشی از قیمت سمعک گوش، ارائه خدمات طولانی  پس از فروش سمعک نیز از تسهیلاتی است. که در این مرکز فراهم گردیده است. مشاوره تخصصی رایگان تلفنی نیز در اختیار قرار گرفته است تا بتوان با قیمت سمعک حلزونی مناسب اقدام به خرید کرد.

خرید سمعک نامرئی

 

ارزیابی شنوایی

افرادی که پس از ارزیابی­ های اولیه ادیولوژیست، نیاز به استفاده از سمعک برای آنها، محرز شده است. علاوه بر کسب اطلاعات درباره خرید سمعک گوش باید در نظر داشته باشند که سمعک یک وسیله کمک شنوایی مفید است. و به فرد کم شنوا کمک شایانی می­کند اما ممکن است زمانی که اصولی تجویز نگردد برای فرد گاها مضر هم باشد.

تجویز مناسب سمعک

تجویز مناسب سمعک جزو ارکان اولیه برای خریدسمعک است لذا در انتخاب کلینیک و محل خرید سمعک گوش دقت لازم را داشته باشید. مصداق گفته فوق ذکر، این مطلب علمی و اساسی است. که افراد افت شنوایی به واسطه اختلال در سیستم شنوایی نسبت به دیگران حساس تر است. و یا به عبارتی بیشتر در معرض خطر، نسبت به اصوات بلند هستند.

کلینیک و مراکز معتبر

تجویز مناسب سمعک با روش هایی که باعث می شود سمعک به صورت بهینه به فرد در شنیدن صدا و گفتار کمک کند. این نکته به مراتب حیاتی تر از برند و نوع سمعک است. توصیه می شود حتما سمعک را مراکز معتبر و کلینیک هایی شنوایی شناسی، با قیمت سمعک مناسب و تحت نظر متخصص تجویز سمعک خریداری نمایند.

خرید سمعک نامرئی

سمعک نامرئی یکی از مقبول ترین و مورد پسند ترین سمعک هاست. خرید سمعک نامرئی طبق اصول و شرایطی انجام می گیرد. پس از احراز آنها می توان برای فرد تجویز کرد. قیمت سمعک داخل گوش بر اساس سایز های مختلف آنها بدست می آید. اگر میزان کم شنوایی بالای ۷۰ درصد باشد. امکان استفاده از سمعک ای نامرئی وجود ندارد. چرا که وظیفه اول سمعک این که مشکل کم شنوایی را برطرف کند. از طرفی سمعک ها هرچه کوچکتر باشند قدرت کمتری دارند لذا این سمعک ها تا حد معینی از کم شنوایی جوابگو خواهند بود.

مسئله بعدی اندازه مجرای گوش است. اگر مجرا کوچک و یا باریک باشد امکان ساخت این سمعک ها وجود ندارد. قیمت سمعک گوش نامرئی را در مراجعه به کلینیک ها میتوانید بدست آورید. در مجموع می توان گفت برای اینکه بدانیم می توانیم از سمعک نامرئی قیمت مناسب استفاده کنیم. یا باید به کلینیک های شنوایی شناسی مراجعه کرده و بعد از بررسی های شنوایی و فیزیکی گوش اقدام به تهیه آن کنیم. تبحر و مهارت ادیولوژیست در گرفتن قالب اولیه گوش برای ساخت این سمعک هم از اهمیت بسزایی برخوردار است. سمعک تهران صفیر یکی از مراکز اصلی ساخت این سمعک ها می باشد.

خرید سمعک نامرئی

راهنمای خرید سمعک گوش

سمعک برای رفع مشکل کم شنوایی به کار می رود. راهنمای خرید سمعک گوش باید توسط کارشناس این زمینه انجام گیرد. کم شنوایی اگر وجود داشته باشد باید برطرف شود چرا که تاثیرات منفی بر رشد گفتار و زبان بر جای می گذارد. هر میزان کم شنوایی وجود داشته باشد با توجه به سن و شرایط فردی تصمیمات متفاوتی برای استفاده از سمعک اتخاذ می گردد. قیمت سمعک نامرئی و نیز قیمت سمعک وایرلس از سایر وسایل کمک شنیداری بالاتر می باشند. در نوزادان و کودکان کمترین کم شنوایی ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و استفاده از سمعک در اکثر اوقات توصیه می شود.

در بزرگسالان و سالمندان نیز به اقتضای شغل و سنشون می توان از سمعک های مخصوص استفاده کرد. خريد سمعك باید از مراکز معتبر صورت گیرد. توجه به اصل بودن مارک سمعک، گارانتی، خدمات پس از فروش سمعک و تسهیلاتی دیگری که همراه با سمعک ها معمولا ارائه می شود. باید در نظر گرفته شود. طول عمر سمعک، شارژی بودن یا باتری خور بودن سمعک، مقاومت در برابر آب و رطوبت. هوشمند و وایرلس بودن. و ارتباط با استفاده از موبایل و نرم افزارهای موبایلی نیز از دیگر آیتم ها است. این موارد هنگام خرید سمعک گوش باید مد نظر قرار گرفته شود.

خرید اینترنتی سمعک

خرید اینترنتی سمعک توصیه نمی شود. سمعک در ابتدا یک وسیله خام است که با برنامه ریزی که متناسب با کم شنوایی روی آن انجام می پذیرد. تبدیل به سمعکی می شود که قابل استفاده است. در واقع بدون برنامه ریزی و تنظیم سمعک، سمعک بلا استفاده است. میزان کم شنوایی، نوع کم شنوایی، میزان درک گفتار، پدیده ای به نام رکروتمنت، سن، شغل و آیتم های زیاد دیگری وجود دارد. که بر تجویز سمعک تاثیر گذار است. لذا بهترین روش برای انتخاب سمعک مراجعه به کلینیک های شنوایی شناسی و تنظیم سمعک بر روی گوش است.

قیمت سمعک گوش چه به صورت اینترنتی و چه مراجعه حضوری باشد. تفاوتی ندارد. خرید اینترنتی سمعک در شرایط اضطرار البته قابل انجام است. و آن هم به وسیله دادن اطلاعات کافی در مورد کم شنوایی و تنظیم سمعک به صورت تخمین و گذاشتن راههای ارتباطی است.  و کنترلی بر روی سمعک برای تنظیم صدای آن است. همچنین اینکه می توان اگر فرد سابقه استفاده از سمعک را دارد. از اطلاعات سمعک قبلی استفاده شود و سمعک جدید را بر اساس آن تنظیم نمود.

خرید اینترنتی سمعک

بیمه و تعرفه بیمه برای هر سمعک

معمولا شرکت ها بیمه ای برای خرید سمعک گوش بخشی از هزینه آن را پرداخت می کنند. بیمه سمعک هر چند در ایران مقادیر خیلی کمتری از هزینه سمعک را پرداخت می کنند. ولی باز با این حال می توان برای افرادی که هزینه بیمه را پرداخت می کنند مورد استفاده قرار گیرد. برای دریافت هزینه از بیمه باید مدارکی به بیمه تحویل داده شود. که عبارتند از: ادیومتری، دستور پزشک گوش و حلق و بینی، گارانتی و فاکتور مربوط به خريد سمعك.

شایان ذکر است که بسیاری از بیمه برای هر ۱۰ سال یکبار هزینه سمعک را پرداخت می کنند. لذا شایان توجه است که سمعک از مراکز معتبری خریداری شود. که استفاده بهینه از سمعک شود و مجبور به خرید مجدد سمعک در کمتر از زمان مقرر نشوید. برای اطلاع از قیمت انواع سمعک هوشمند وایرلس به کلینیک یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور مراجعه کنید. کلینیک شنوایی سمعک تهران صفیر تمامی مدارک مربوط به بیمه را به افرادی که از این مرکز سمعک تهیه کنند ارائه خواهد کرد.

بیمه و تعرفه بیمه برای هر سمعک

پرسش های متداول قیمت سمعک

خرید سمعک مناسب نیازمند بررسی تمامی جوانب و نکات لازم است. آگاهی از تمامی نکات لازم جهت خرید، کنترل کیفیت و همچنین کارایی و قیمت مناسب خریدی متفاوت را برای شما  داشته باشد. تهران صفیر آماده ارائه پاسخ به تمامی پرسش‌ها است. در رابطه با انواع سمعک، قیمت سمعک و راهنمایی جهت انتخاب بهترین برند با ویژگی های مناسب شما است.

حداقل قیمت یک سمعک مناسب چقدر است؟

قیمت سمعک بر اساس هسته پردازشی آن، تعیین می شود. هرچند آیتم های زیادی در سمعک ها وجود دارد. اما به صورت کلی سمعکی که حداقل معیارهای لازم برای شنوایی ایده آل را داشته باشد حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارد.

آیا سمعک های نامرئی گران تر هستند؟

بله. سمعک های نامرئی یا سمعک های داخل گوشی که کاملا داخل مجرا قرار می گیرند و دیده نمی شوند. قیمت بالاتری نسبت به سمعک های معمولی دارند. و از سه میلیون تومان شروع می شوند.

بهترین برند سمعک کدام است؟

بیش از بیست برند معتبر از کشورهای مختلف دنیا در ایران نمایندگی فعال دارند. با توجه به جمیع مسائل مربوط به سمعک، می توان گفت. سمعک های زیمنس آلمان، سمعک اتیکن دانمارک، سمعک فوناک سوئیس، سمعک ویدکس دانمارک و سمعک یونیترون کانادا جزو بهترین برندهای سمعک می باشند.

بهترین مکان خرید سمعک کجاست؟

تنها مرکز قابل اعتماد برای خريد سمعك، کلینیک های شنوایی شناسی است که قیمت سمعک کاملا با کیفیت آن متناسب است. خرید از مراکز نامعتبر و یا به صورت دست دوم به علت اینکه خدمات پس از فروش سمعک از جمله تنظیم دقیق سمعک و … را دربر نمی گیرد توصیه نمی شود.

"<strongکلام پایانی

با وجود پیشرفت در زمینه سمعک، و نیز وجود انواع سمعک نامرئی حتی افرادی که تمایل به استفاده از این وسایل را ندارند. با دیدن این سمعک تغییر عقیده میدهند. و ویژگی های آنها و همچنین مناسب بودن قیمت سمعک نظرشان برای استفاده نکردن از این وسایل تغییر خواهد کرد. سمعک علاوه بر برطرف کردن مشکل شنوایی، از بیشتر شدن کم شنوایی هم جلوگیری می­ کند. توصیه می­ شود به کلینیک­ های شنوایی شناسی مراجعه کنید. در مورد کم شنوایی تان اطلاعات کسب کنید و سپس اقدام به خرید سمعک کنید. سمعک خوب زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. با نسل جدید سمعک ها، لحظه ای از زندگی را از دست ندهید.

نویسنده: دکتر ایوب ولدبیگی

دارای مدرک دکترای تخصصی شنوایی شناسی Doctor of philosophy Degrees( Ph.D.) Audiology از دانشگاه علوم پزشکی ایران (IUMS)، مدرس و عضو کادر آموزش دانشگاه است. حیطه فعالیت تجویز انواع سمعک های به روز دنیا، ارزیابی تخصصی شنوایی و درمان وزوز گوش.

 

خوب بشنوید بهتر زندگی کنید

سمعک تهران صفیر

دکتر ولدبیگی

4/5 - (49 امتیاز)
45 پاسخ
  1. رسول
    رسول گفته:

    با کلینیکهای زیادی تماس گرفتم که قیمت بگیرم جاهای دیگ قیمت سمعک ها خیلی بالا بود
    قیمتاتون خیلی به صرفه هست موفق باشید

    پاسخ
  2. فرناز
    فرناز گفته:

    من برای بابام میخوام یه سمعکی که خوب باشه قیمته مناسب چی هست؟ حالا برام مهم نیست ضدآب باشه فقط مهم بهترین قیمت سمعک گوش باشه

    پاسخ
  3. علی مراد رمضانی
    علی مراد رمضانی گفته:

    علیمراد رمضانی هستم ۷۱ ساله بدلیل کار در شرایط پر سر و صدا با مشکل کم شنوایی دچار شده ام
    ساکن اصفهان میباشم میتوانم قیمت سمعک گوش های شمار ور بپرسم؟ در واتس آپ نوار گوشم را برای شما ارسال کرده و در شرایط مناسب ایجاد زحمت نموده و طبق نظر کارشناس شما سمعک مورد نیازم را تهیه کنم پیشنهاد خودم سمعک از نوع زیمنس است شماره تماس ۰۹۱۶۶۸۱۰۸۲۲
    با سپاس از شما

    پاسخ
  4. سجاد
    سجاد گفته:

    سلام. من الان ۳۷ سالمه تو سنین خیلی پایین ۱۳ ساله که بودم متوجه شدم گوش سمت راستم کم شنوا شده به تشخیص دکتر علتش یه صدای مهیب بود. الان بعد گذشت سالها گوش چپمم مث اون شده بازم الان بم گفتن صدا های بلند انفجار باعث شده درصورتیکه حالا اگه اونموقع شک داشتم ولی الان برا گوش چپم واقعا در معرض صدای بلندی نبودم که نتیجش این شده باشه. ممنون میشم دراین مورد و کلن قیمت سمعک گوش مشاوره بم بدید.

    پاسخ
  5. حسین
    حسین گفته:

    سلام وقت بخیر، از خانمم نوار گوش گرفتیم گفتن ۶۵تا ۷۰درصد ناشنوا است(مادرزادی است) لطفا قیمت سمعک زیمنس داخل گوشی تا ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان رو چی پیشنهاد میدید؟

    پاسخ
  6. سیده مرضیه نقیبی
    سیده مرضیه نقیبی گفته:

    سلام هر دو گوش ۳۵ تا ۴۰ درصد شنوایی شو از دست داده پیش متخصص هم رفتم تست های لازمه انجام داده گفتن باید از سمعک نامرئی استفاده کنی می خواستم نظر شمارو هم بدونم و اینکه ممنون میشم در مورد قیمت سمعک گوش هم اطلاعاتی بدید

    پاسخ
  7. Rohi
    Rohi گفته:

    درود بر شما دکتر جان با عرض پوزش من ۲۰ ساله در کار موزیک هستم وگوش چپ من وز دارد وگوش راست من به گفته اکو گوش فرکانسهای ۴۰۰۰و۸۰۰۰را درک نمی‌کند نزر شما چیه آقای دکتر و اگر بخوام سمعک بخرم قیمت سمعک گوش چقدره

    پاسخ
  8. محمد
    محمد گفته:

    با سلام و عرض ادب
    قصد سفارش سمعک داخل مجرا از نوع itc رو برای مادرم داشتم که ۴۵ درصد از شنوایی گوش چپشون رو از دست دادند
    پیشنهاد خود شما که متخصص این امر هستید چی هست و قیمت برند اوتیکون این نوع سمعک رو اعلام بفرمایید، در نهایت تقاضا دارم راهنمایی بفرمایید در مورد کسر مبلغ یا سهم بیمه که چطور اقدام کنم
    سپاسگزارم از وقتی که اختصاص میدید

    پاسخ
  9. asghar
    asghar گفته:

    با سلام و درود من گوش چپم بخاطر قطع عصب به هبچ عنوان شنوایی نداره ولی گوش راستم مشکلی نداره.خب تو بعضی مواقع مخصوصا اگه صدا از مت چپم باشه به مشکل میخورم.
    سمعکی هست که صدارو از سمت چپ به راست انتقال بده . و در کل در این مدل ها قیمت سمعک گوش چقدر متفاوت؟

    پاسخ
  10. Ali
    Ali گفته:

    سلام آقای دکتر
    سمعک با برند phonak را میشه تهیه کرد و اگر مقدور هست حدود قیمت سمعک گوش این برند چقدر هست

    پاسخ
  11. فرهاد
    فرهاد گفته:

    باسلام-من برای مشکل کم شنوایی سمعک اودیو سرویس گرفتم ولی متاسفانه مشکلم برطرف نشد و شنواییم بیشتر افت نموده،مجددا پیش شنوایی سنج رفتم میگه سمعکات به درد مشکل کم شنواییت نمیخوره،سمعک جدید برام تجویز نمود و پولش به مبلغ ۹میلیون را واریز نمودم اما بعداز چندروز پول را برگرداند و گفت سمعک در بازار وجود ندارد. این مدل سمعک را از کجا میتوانم تهیه کنم و قیمت سمعک گوش اصلن ایتقدر منطقی هست ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
  12. رضا خسروانی
    رضا خسروانی گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید خواستم ببینم که شما در کلینیک خودتون برای انتخاب و خرید سمعک شنوایی سنجی انجام میدید, و قیمت سمعک گوش چقدره کلن ؟

    پاسخ
  13. شیرین
    شیرین گفته:

    سلام وقت بخیر. برای مادرم سمعک داخل گوش برند فوناک خریداری کردم. اما مادرم مرتب از بلندی صدای اطرافشون گله دارند. با اینکه چندبار مراجعه کردیم جهت کم کردن ولوم. اما بازهم مادرم میگویند که انقدر صدای اطراف را بلند میشنوند که سردرد میگیرند. چکار باید کرد؟؟ در مورد قیمت سمعک گوش هاتون اگه مختصر بگید ممنون میشم

    پاسخ
  14. میثم
    میثم گفته:

    سلام من میثم قلی پور هستم می خواستم برای پدرم سمعک تهیه کنم راهنمای میخواستم در مورد قیمت سمعک گوش اگر امکانش هست کمکم کنید ممنون ۰۹۱۱۴۳۱۵۴۷۹

    پاسخ
  15. حامد
    حامد گفته:

    باعرض سلام وادب خدمت آقای دکتر
    بنده پدری دارم ۶۸ساله که مدت ۱۵ سال است یکی از گوشهایش صدای باد میدهد یاهموان وزوز گوش ایشان دیابت هم دارند متاسفانه خیلی صدای وزوز اذیتشون میکنه یه سوال دارم آقای دکتر میشه با سمعک صداها کنتر بشه و دقیقن قیمت سمعک گوش چقدره چون هزینش مهم برام

    پاسخ
  16. دمستانی
    دمستانی گفته:

    با سلام.
    .سمعک اول روکه از طریق مراکز شنوایی سنجی وبا کلی تبلیغ وتنظیم رایگان خریدیم بعداز دریافت پول وتنظیم اولیه ناگهان همه خدمات قطع شدن وبرای پرسیدن یک سوال هم باید پول پرداخت میکردیم.متاسفانه تبلیغات تنظیم رایگان همگی دروغ هستند و قیمت سمعک گوش هم بسیار زیاد است. گبرای جلب مشتری بکارمیروند.اگرشما درعمل خود صداقت دارید وشفاف هستید این کامنت را هم نشان دهید.
    دوم اینکه سمعکی وجود داره که از طریق نرم افزار یا موبایل بشه اون رو تنظیم کنیم؟

    پاسخ
  17. دمستانی
    دمستانی گفته:

    ببخشیداین مواردی که ازشما تعریف میکنند اصلا اشنا نیستند درسته؟چندباری که رفتم ادیولوجیست همه اینهایی که قبلا این قیمت سمعک گوش گرفته بودند ناراضی بودندوجدیدها هم که بنده های خدا از چیزی خبر نداشتندولی ظاهرا اینجا گل وبلبله وهمه تعریف میکنن.

    پاسخ
  18. امیر
    امیر گفته:

    باعرض سلام و خسته نباشید
    جناب دکتر خواستم بپرسم جنابعالی قیمت سمعک گوش آنالوگ رکستون کارکرده خرید میکنید؟
    با تشکر

    پاسخ
  19. مرتضي
    مرتضي گفته:

    سلام وقت بخير فرزندي دارم كه نياز به سمعك دارد و ميخواستم بدانم قيمت سمعك گوش براي هر گوش چقدر است سمعكي خوب و ضد آب زيرا پسرم هنگام بازي و فعاليت زياد عرق ميكنه و از هر دو گوش دچار كم شنوايي است. ضمنا پسر بنده ۱۱ ساله هستند لطفا جهت خريد سمعك راهنمايي فرماييد.

    پاسخ
  20. کریمی
    کریمی گفته:

    با سلام .مادرم سمعک دیجیتال احتیاج دارن و من در مورد قیمت سمعک گوش استرس گرفتم که چقدره و بالا نباشه البته شهرستان هستند ولی نوار گوش گرفتن. لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر

    پاسخ
  21. فیروز ابر اهیمی
    فیروز ابر اهیمی گفته:

    سلام وقت خوش
    توضیحات و اطلاعات سایت شما در مورد قیمت سمعک گوش بسیار واضح و مکفی هست. امکان تماس انلاین هست

    پاسخ
  22. لیلا مقدم
    لیلا مقدم گفته:

    سلام لطفا قیمت سمعک گوش مناسب برای کودک ۶ساله را بفرمایید برای دوگوش و قیمت سمعک یونیترون شاین روهم بفرمایید ممنون

    پاسخ
  23. داود
    داود گفته:

    درود بر شما ممن یک سمعک هوشمند داخل گوش داشتم که مدتیست گم کردم و بدنبال تهیه یک سمعک مناسب با بهترین قیمت سمعک گوش و عالی و ضد آب هستم که بخصوص در استخر رفت آمد و شما میکنم ،آیا این سمعک ضد آب جواب در استخر بودن را میدهد یا نه
    دوم اینکه من جانباز هستم آیا اطلاعاتی دارید که چقدر بیمه جانبازان پرداخت میکند من در خال حاضر در سفر در کانادا هستم و آخر بهمن میام ایران قیمت قطعی سمعک عالی با توضیحاتیکه دادم چقدر درمیاد اگر حانبازان همه را پرداخت میکنند که عالیست اگر نه چقدر اونها میدهند منو لطفا مطلع نمایید و یک شماره واتس آپ هم بهم بدین بتونم تماس بگیرم ممنون

    پاسخ
  24. ثریا
    ثریا گفته:

    کاشان هستم و نوار گوش گرفتم شنوایی ام خیلی کم شده و دکتر گفته دچار مشکل عصب و شنوایی پایین شدی و بهتر است از سمعک استفاده کنی خواهشمند است راهنمایی بفرمایید و اینکه قیمت سمعک گوش چقدر است؟

    پاسخ
  25. رجبی
    رجبی گفته:

    سلام عرض شد شبتون بخیر میخواستم بدونم شما داخل شیراز هم آیا شعبه دارید یا خیر و قیمت سمعک گوش رو از کجا میتونم بپرسم

    پاسخ
  26. رهاد
    رهاد گفته:

    سلام خسته نباشید .من برای خودم سمعک میخواستم اما دکتر مراجعه نکردم .چون اعتقادم اینکه گوش من از بچگی حالت کم شنوایی نامرئی داشته صداها رو میشنوم اما درک کلمه ندارم حتی کوچکترین وضعیف ترین صداها رو شابشنوم اما درک کلام ندارم نمیدونم اون کلمه چیهست یا طرفم چی بهم گفت .اگه ممکن یه قیمت سمعک کم و سمعک با قیمت زیر ۳۰۰۰۰۰۰ برام تجویز کنید ممنون میشم درضمن اگه ممکن یک راه ارتباطی مثل شماره تماس بهم بدین ممنون میشم برای سفارش کالا چون اینترنت قطع نمیشه از واتساب استفاده کرد وپ سایت و ایمیلم ندارم ممنون

    پاسخ
  27. کیوان
    کیوان گفته:

    سلام
    سعمک فراهوشمند دارین من از اذربایجانشرقی هستم اگر باشه در چند روز می تونم تحویل بگیرم .
    برای هر دو گوشی می خوام و قیمت سمعک ؟ گوش های من افات زیادی کردن

    پاسخ
  28. نگار
    نگار گفته:

    سلام من چه جوری نوار گوش بفرستم من iic میخوام ولی انگار ایران تولید نمیشه و در مورد قیمت سمعک هم سوال دارم ممنون میشم کمک کنید

    پاسخ
  29. فاطمه چدانی
    فاطمه چدانی گفته:

    سلام.مطالب عالی بود.من یک خانم ۴۶ ساله هستم ساکن مشهد.ومشکل شنوایی برایم پیش اومدهسوالاتی در مورد قیمت سمعک دارم.چطور میتوانم با این مرکز ارتباط برقرارکنم

    پاسخ
  30. عبدالعزیز جلال زاده
    عبدالعزیز جلال زاده گفته:

    سلام من یه سوال در مورد قیمت سمعک دارم . رفتم نوار گوش گرفتم نیاز به سعمک دارم با بیمه تامین اجتماعی دارم قیمت اش چند میشع؟

    پاسخ
  31. فیروزه جشتی
    فیروزه جشتی گفته:

    وقت بخیر. سمعک پیشنهادی دکتر شنوایی سنجی سمعک اتیکن دانمارک هوشمند نسل سه یا نسل چهارم هست برای پدرم .
    نسل سه ۵۴۰۰ احتساب تخفیف ۵۱۰۰
    نسل چهار ۸ با احتساب تخفیف ۷
    سپاسگزارم چنانچه در مورد قیمت سمعک اتیکن راهنمایی بفرمایین .

    پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت - سمعک نامرئی هوشمند تهران صفیر
مشاوره رایگان
×
تماس تلفنی با مشاور تهران صفیر 09129214119 Whatsapp chat
ارسال پیام در واتساپ Whatsapp chat